حیرانی

دلت به حال من نسوزد
من یک آدم لایق راضىام
دلت به حال دیگرانى بسوزد 
که جوش و نق مى‌زنند
همان‌ها
که 
یک بند 
زندگى‌شان را
مثل
مبلمان خانه از نو مى‌چینند
و مثل تردست‌ها 
هى رفقا و 
عقایدشان را دست به دست مى‌کنند 
همیشه سردرگمند
و با هر که طرف مى‌شوند 
طرف را هم سردرگم مى‌کنند
مواظب آنها باش 
تکیه کلام‌شان
"
عشق" است
و مواظب آنها
که توصیه‌هاشان را 
تنها از بالا مى‌گیرند
چون جنم زندگى کردن نداشته‌اند
دلت به حال من نسوزد
چون من تنهایم
چون حتى 
در هولناک‌ترین لحظات 
یار غار من 
شوخى است



چارلز بوکفسکی


باهار الف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی